reklama

Potvrdenie o návšteve školy

Začala sa škola. A s ňou aj zháňanie rôznych potvrdení, pečiatok a čo ja viem ešte čoho.Na Slovensku by to bola chvíľková záležitosť, ale tu v Grécku je to nekonečný príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dnes nemáme prednášky. Ideálny deň na návštevu sekretariátu. Už sa na to odhodlávam dva týždne. Beriem si z domu index, pero a hlavne mp3 prehrávač. Najužitočnejšia vec na svete. Sekretariát na našej fakulte otvára presne o dvanástej. Prichádzam o 11.30 a zisťujem, že 30 ľudí už čaká pred zamrežovanými okienkami. No čo už, mala som prísť skôr. Ale koniec koncov okienka sú dve tak sa   to hádam   nejako rozdelí. Staviam sa do radu, zapínam prehrávač a čakám.12.00 Okienka sa otvorili... a začíname. Pomaly, ale isto sa rad zmenšuje. Po pol hodine som pred okienkom a pýtam si žiadosť. Úradníčka mi dáva do ruky papier.  Treba ho vyplniť a doniesť. O pár minút už letím s vyplnenou žiadosťou ku okienku. S ospravedlnením sa pchám dopredu. Veď len pretrebujem odovzdať žiadosť. Pani za mrežami ju berie do ruky a porovnáva s indexom. Vracia mi index. Žiadosť je v poriadku. O týždeň si mám prísť pre potvrdenie. Je 12.45. S dobrým pocitom odchádzam a snažím sa nemyslieť na to, že o týždeň sa celá ceremónia odohrá znovu.  

Lubica Korenova

Lubica Korenova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

optimistka, ktora sa snazi vidiet svet trosku inymi ocami Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu